آیا درمان نارسایی کلیه در چین

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

آیا درمان نارسایی کلیه در چین

 

آیا درمان نارسایی کلیه در چین

به عنوان یک درمان نارسایی کلیه، اگر شما در مورد عوارض جانبی داروهای غربی نگران و شما سعی می کنید بهترین خود را برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه، و سپس شما توصیه می شود برای یادگیری در مورد درمان نارسایی کلیه در چین.

چین دارای سابقه ای طولانی در استفاده از داروهای گیاهی چینی برای درمان بیماری های مختلف است. و استفاده از داروهای گیاهی چینی در زمینه درمان بیماری های کلیه و نارسایی کلیه می تواند دستیابی به موفقیت. علاوه بر داروهای غربی، دیالیز و پیوند کلیه، برخی از بیمارستان ها باید ویژگی های خود را در درمان بیماری های کلیوی داشته باشد.

با استفاده از داروهای گیاهی چینی می تواند یکی از ویژگی های. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان نارسایی کلیه در چین رایج است، را آغاز کرده است، برای برانگیختن توجه بیشتر و بیشتر از تمام جهان است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود.

تعداد زیادی از انواع طب گیاهی چینی، دقت توسط کارشناسان کلیه انتخاب و با استفاده از روش کشت قوی اولتراسونیک میکرونیزه، تبدیل شدن به ذرات کوچک هستند که اجزای اصلی میکرو چینی پزشکی. با این حال، تفاوت بین شایع طب گیاهی چینی و میکرو چینی پزشکی سابق است گرفته صورت خوراکی در حالی که بعد از آن برای استفاده های خارجی استفاده می شود. پس از اقدامات فنی خاص، کسانی که ذرات کوچک خواهد شد به دور کمر ما اعمال می شود و نفوذ به بدن بیماران با کمک دستگاه های اسمز، و که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. این نوع از درمان بی خطر است، و هیچ اثر جانبی ایجاد نمی کند، برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آن را به عنوان ماساژ را توصیف می کنند. این روش نه تنها می گذارد داروهای بیشتر به ضایعات کلیوی، بلکه افزایش سهمیه استفاده از داروها، جلوگیری از ورم معده و روده که توسط داروهای مصرف خوراکی ایجاد می شود و همچنین جلوگیری از از دست رفتن دارو، همانطور که می دانیم اگر داروها توسط دهان گرفته، دارو نیاز به رفتن از طریق تمام سیستم گوارش. پس از ورود به بدن بیمار، از طریق گشاد کردن رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، و جلوگیری از غلظت خون، محیط داخلی کلیه خواهد شد بهبود یافته زیاد است، به طوری که کلیه خواهد شد در چنین محیطی محافظت می شود، و برخی از سلول های کلیه که در حال آسیب دیده خود زخم التیام یابد.

در علاوه بر این به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، دیگر درمان نارسایی کلیه در چین عبارتند از: آلودگی درمان خون، حجامت، طب سوزنی، حمام دارو، و غیره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.